Foto: Madara Cosmetics produkts - Time Miracle Cellurar serums

“MÁDARA” rada augstas pievienotās vērtības produktus, pateicoties ieguldījumiem pētniecībā un tehnoloģijā

Finanšu ministrija

"MÁDARA Cosmetics” gudri un mērķtiecīgi izmanto Eiropas Savienības struktūrfondu atbalstu, izstrādājot produktus ar augstu pievienoto vērtību. Ņemot vērā darbības jomu — kosmētiku, kas visā pasaulē ir ļoti dinamiska un kurā mūsu valstij ir spēcīgas pozīcijas, pateicoties mūsu zinātnieku augstajam kompetences līmenim, fondu sniegtais atbalsts ir ļāvis uzņēmumam sasniegt ambiciozus un izmērāmus mērķus," pauž Uldis Iltners, "MÁDARA Cosmetics” līdzdibinātājs un valdes loceklis.

Projekta ietvaros uzstādītās ražošanas līnijas ir radījušas lielu tehnoloģisko progresu “MÁDARA” rūpnīcā, ļaujot uzņēmumam optimizēt cilvēkresursu un materiālo resursu izmantošanu un samazināt izmaksas. Tas ir ļoti būtiski, lai uzlabotu konkurētspēju un saglabātu ražošanas izaugsmi.

Pateicoties jaunajām iekārtām, “MÁDARA” tagad spēj ražot jaunus un esošos produktus tādā veidā, kas samazina to ietekmi uz vidi un padara tos efektīvākus un patīkamākus lietošanā. Uzņēmums ir arī uzlabojis sava iepakojuma kvalitāti un pievilcību.

Dabīgā kosmētika un vietēji izstrādātas formulas

“MÁDARA” produkti satur tikai dabīgas sastāvdaļas, tostarp ekstraktus, eļļas, vaskus, aromātus, pigmentus un konservantus, kas iegūti no augiem, ziediem un garšaugiem, kas sastopami Baltijas pļavās un mežos. Netiek izmantotas kaitīgas vielas, piemēram, naftas produkti, parabēni, sintētiskie konservanti vai smaržvielas.

Aktīvo sastāvdaļu kombinācijas tiek izstrādātas uz vietas, lai nodrošinātu produktu iedarbīgumu. Produktu klāsts ietver kolekciju sejas kopšanai, kas ietver attīrošas ziepes, tonikus un krēmus, kolekciju ķermeņa kopšanai, kā arī dekoratīvās kosmētikas produktus. Produktu iepakojums un drukātie materiāli ir videi draudzīgi.

Visi “MÁDARA” komandas dalībnieki, tostarp ķīmiķi, dermatologi un mārketinga un dizaina speciālisti, ir eksperti savā jomā. Uzņēmums pašlaik eksportē produkciju uz aptuveni 30 valstīm un pastāvīgi ienāk jaunos tirgos, kļūstot par globāli atzītu Latvijas zīmolu ar produktiem, kas ir konkurētspējīgi visā pasaulē.

Pretnovecošanās produktu testēšana

Viens no šādiem piemēriem ir “Time Miracle” pretnovecošanās jeb anti-ageing kolekcija, kurā kā ēterisko eļļu nesēju izmanto nevis ūdeni, bet bērzu sulu kombinācijā ar septiņiem Ziemeļeiropas augiem, kas palīdz atjaunot ādas šūnas. Pateicoties ES finansējumam, produktiem ir veikti in vitro un in vivo testi, kas ir rets gadījums dabīgās kosmētikas līdzekļu nozarē. Testus veica sadarbībā ar dermatologu un Latvijas Universitātes Bioloģijas fakultātes zinātnieku darba grupu.

“Time Miracle” produkti ir atzinīgi novērtēti Latvijā un starptautiskā līmenī, iegūstot apbalvojumus un uzslavas “Cosmopolitan” un “Natural Health” skaistumkopšanas produktu konkursos un Latvijas Eksporta un inovācijas balvas.

2016. gadā radītās “SOS Hydration 3” kolekcijas izstrādi atbalstīja arī ar detalizētiem dermatologu pētījumiem, kuros noteica jaunas tendences ādas mitruma līmeņos. Šī kolekcija jau ir kļuvusi par vienu no visvairāk pieprasītajām “MÁDARA” klientu vidū un saņēmusi Šveices balvu “Annabelle Prix de beauté 2017”.

Pateicoties ES atbalstam zinātnieku un dermatologu darba grupa turpina pētīt kosmētikas līdzekļus jomā, kas kļūst arvien izaicinošāka, ņemot vērā alerģiju un jutīgas ādas izplatības pieaugumu pasaulē.

Kopējais ieguldījumu un ES finansējuma apjoms

Kopējais ieguldījumu apjoms projektā “Augstas pievienotās vērtības produkta ražošanas uzsākšana uzņēmumā SIA “MÁDARA-Cosmetics”” ir 996 942 EUR, Eiropas Reģionālās attīstības fondam ieguldot 355 690 EUR darbības programmas “Uzņēmējdarbība un inovācija” 2007.–2013. gada plānošanas periodam ietvaros.

Par uzņēmumu

Dabīgo ādas kopšanas produktu ražotājs “MÁDARA Cosmetics” tika dibināts 2006. gadā un atrodas Mārupē, tiešā Latvijas galvaspilsētas Rīgas tuvumā. ES finansējums ir palīdzējis uzņēmumam ieguldīt jaunās ražošanas tehnoloģijās, pētniecībā un izstrādē. Tas ir ļāvis radīt inovatīvus produktus, kas rada pievienoto vērtību un atbilst augstiem kvalitātes standartiem.